JCDecaux forlenger avtalen med Vålerenga

133

Verdens største selskap på utendørsreklame forlenger avtalen med Vålerenga Fotball.

JCDecaux og Vålerenga Fotball har kommet til enighet, om en ny avtale som varer ut 2016. JCDecaux som pr.dags dato er verdens største utendørsreklameselskap, med ca 1 078 370 reklameflater i mer enn 70 land på 5 forskjellige kontinenter.

– Vi er glade for å fortsette det gode samarbeidet med JCDecaux ut dette året. Vi skal bygge ny merkevarer, ny stadion og være tydelig i bybilde fremover, og da er dette selskapet perfekt for oss, sier markedssjef i klubben Lars Smith.

«Samarbeidet skal innebære flere digitale flater rundt omkring i Oslo, men også noen trykte flater».

- Annonse -

–  For oss i JCDecaux Norge er det flere forhold som gjør det riktig å fortsette samarbeidet med Vålerenga Fotball. Vi gjør det for å støtte opp om arbeidet med å videreutvikle en av de viktigste kulturinstitusjonene i hovedstaden i Norge. Vi ønsker å få flere mennesker på hjemmekampene til Vålerenga, sier markedsdirektør i JCDecaux Norge, Jo-Øystein Slinde.

Har du tips til noe vi kan skrive om? Trykk på knappen under for å sende inn ditt tips! Vi premierer årets tips med en valgfri drakt.

[pro_ad_display_adzone id="45068" flyin="1" flyin_position="bottom-right"]

Kommentarer

kommentarer

- Annonse -